Постинг
04.02.2010 15:28 -
Закони на ефективното общуване
Закони на ефективното общуване
- Продава се само на хора, затова станете познавач на хората;
- Лансирайте себе си, намерете общи интереси;
- Запомнете златното правило, задавайте въпроси;
- Уверете се, че това са въпроси, които водят към вашите УКП;
- Вслушвайте се, както в онова, което се казва, така и в онова, което не се казва;
- Превърнете отличителните качества в облаги и продавайте облагите;
- Хората искат резултати, а не продукти, или услуги, затова продавайте резултатите;
- Не разчитайте на логиката;
- Проявете избирателност при ползването на познанията за вашия продукт;
- Бъдете на “ти” с уникалните качества на вашия продукт;
- Не се вкопчвайте в “цената сама по себе си”
- Не само приказвайте, но и показвайте и демонстрирайте;
- Никога не плюйте конкурентите.
Няма коментари
Търсене
Блогрол